Головна » Файли » 5 клас

#карантинматематика
12.05.2020, 20:30
Ми уже вивчили весь навчальний матеріал за 5 клас. Починаємо повторювати вивчене.
Зошит 9 частина
4 травня Урок 1
Тема: УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Й УМІНЬ З ТЕМ «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ВСІ ДІЇ НАД НИМИ. МНОЖИНА НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ», «ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ Й ВЕЛИЧИНИ»
Завдання:
• повтори навчальну одиницю п.4, с.1;
• виконати завдання 5-6 на с.1.
• пригадай алгоритм округлення чисел (с. 50).
• виконай завдання 8-9 на с.2
• розв’язати задачі п.10, с.2.
• перевір себе та виконай тест за 5 хв. на с.3
• виконай онлайн-тестування (тест 1).
Увага! Тест знаходиться на сайті Інтелект України
https://intellect-ukraine.org/33-uncategorised/226-onlajn-testi-z-matematiki Знайдіть 5 клас, тест 1.
• Коли відкриєте сам тест, то потрібно вказати своє прізвище та ім’я, а в полі електронна адреса вказати мою електронну пошту natal11@ukr.net
• Час на виконання тесту 5 хвилин, тому не зволікайте та будьте пильні. Результати мені прийдуть самі на пошту. А ви зможене переглянути свої результати зразу ж по завершенні.
• Успіхів !!! Будьте здорові! #залишайся_вдома
• Тест пройти після виконання уроку 1.
Домашнє завдання: с.4.
Відео до уроку: за QR кодом на с.4
6 травня Урок 2
Тема: УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Й УМІНЬ З ТЕМ «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ВСІ ДІЇ НАД НИМИ. МНОЖИНА НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ», «ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ Й ВЕЛИЧИНИ»

Завдання:
• заповни таблицю п.2 на с.5;
• пригадай, як що таке рівняння (п.4, на с.5). Виконати завдання 5.
• виконай завдання 6 та 8 на с.6.
• розв’яжи задачу п.9, с.7.
Коментар до задачі 9а)
а) Скільки років батькові, якщо син молодший за батька в 7 разів, а батько старший за сина на 24 роки?
Батькові — (7х) р.
Синові — х р.
1) 7х – х = 24;
6х = 24;
х = 4 (р.) — синові;
2) 4 · 7 = 28 (р.) — батькові.
Відповідь: 28 років.
• виконай онлайн-тестування (тест 2) за 5 хв..
• вказуйте мою пошту natal11@ukr.net
Увага! Тест знаходиться на сайті Інтелект України
( як минулого разу)
Виконайте самостійну роботу 32 – скинути на перевірку!!!
Домашнє завдання: с.9.
Відео до уроку: за QR кодом на с.9.

6 травня Урок 3
Тема: КОРИГУВАННЯ ТА ВІДПРАЦЮВАННЯ НАВИЧОК З ТЕМИ «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ВСІ ДІЇ НАД НИМИ»
Завдання:
• За допомогою карти знань 2 та інтелект-карти І пригадайте все, що ви знаєте про натуральні числа та всі дії над натуральними числами та допиши речення (п.4 на с.10);
• сходинки до математичного Олімпу (п.5, с.10);
• робота за корекційними картками 25;
Домашнє завдання: с. 11.

8 травня Урок 5
Тема: УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Й УМІНЬ З ТЕМ «ПОДІЛЬНІСТЬ ЧИСЕЛ», «МНОГОКУТНИКИ»
Завдання:
• за допомогою карти знань 5 пригадайте ознаки подільності чисел.
• виконай завдання 4-6 на с.14;
• за допомогою карти знань 6 повтори алгоритми знаходження найбільшого спільного дільника та найменшого спільного кратного чисел та виконай завдання п.8;
• розв’яжи задачі п.9 с.15;
Коментарі до задач:
• розв’яжи задачі п.9 с.15; Розв’язання
9. Прочитай задачу. Визнач, для розв’язування якої задачі потрібно знайти найбільший спільний дільник, а для якої — найменше спільне кратне.
Задача 1.
Потрібно знайти найбільший спільний дільник/найменше спільне кратне (підкресли необхідне).
1) НСК (8; 5) = 40
2) 40 : 8 = 5
Відповідь: 5 пачок.
Задача 2.
Потрібно знайти найбільший спільний дільник/найменше спільне кратне (підкресли необхідне).
НСД (36; 24) = 12
Відповідь: 12 команд.
* Запиши розв’язання кожної задачі.
• виконай завдання п.10 с.15;
• Увага! Виконай онлайн-тестування (тест 3) на сайті Інтелект України ОБОВ’ЯЗКОВО!!!
Домашнє завдання: с.17.
Відео до уроку: за QR кодом на с.17.
13 травня Урок 6
Тема: УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Й УМІНЬ З ТЕМ «ПОДІЛЬНІСТЬ ЧИСЕЛ», «МНОГОКУТНИКИ»
Завдання:
• математична розминка п.2 на с.18;
• виконай завдання 4-6 на с.18; п.8-9 на с.19;
Коментар до задачі 9: Розкладемо на прості множники:
10|2 12|2
5|5 6|2
1| 3|3
1|
10 = 2 · 5 12 = 22 · 3
НСК (10; 12) = 60
60*4= 240(ол.)
Оскільки більше 200, то 240 олівців.
Відповідь: 240 олівців.
Виконайте самостійну роботу 33 – відправити на перевірку
Домашнє завдання: с.20.
Відео до уроку: за QR кодом на с.20.

13 травня Урок 7-8
Тема: КОРИГУВАННЯ ТА ВІДПРАЦЮВАННЯ НАВИЧОК З ТЕМИ «ПОДІЛЬНІСТЬ ЧИСЕЛ»
Завдання:
• За допомогою карт знань 5, 6 пригадайте все, що ви знаєте про подільність чисел, найбільший спільний дільник та найменше спільне кратне та допиши речення п.4, с.21;
• візьми участь у конкурсі «Сходинками до математичного Олімпу» п.5 с.21;
• робота за корекційними картками 27 (надасть вчитель).
• За допомогою карт знань 5, 6 пригадайте все, що ви знаєте про подільність чисел, найбільший спільний дільник та найменше спільне кратне та допиши речення п.3, с.23;
• візьми участь у конкурсі «Сходинками до математичного Олімпу» п.4 с.23;
• робота за корекційними картками 28
Домашнє завдання: с.24.
Відео до уроку: за QR кодом на с.24.
Категорія: 5 клас | Додав: mandzii
Переглядів: 347 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar