Головна » Файли » 5 клас |
#карантинматематика
12.05.2020, 20:30 | |
Ми уже вивчили весь навчальний матеріал за 5 клас. Починаємо повторювати вивчене. Зошит 9 частина 4 травня Урок 1 Тема: УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Й УМІНЬ З ТЕМ «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ВСІ ДІЇ НАД НИМИ. МНОЖИНА НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ», «ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ Й ВЕЛИЧИНИ» Завдання: • повтори навчальну одиницю п.4, с.1; • виконати завдання 5-6 на с.1. • пригадай алгоритм округлення чисел (с. 50). • виконай завдання 8-9 на с.2 • розв’язати задачі п.10, с.2. • перевір себе та виконай тест за 5 хв. на с.3 • виконай онлайн-тестування (тест 1). Увага! Тест знаходиться на сайті Інтелект України https://intellect-ukraine.org/33-uncategorised/226-onlajn-testi-z-matematiki Знайдіть 5 клас, тест 1. • Коли відкриєте сам тест, то потрібно вказати своє прізвище та ім’я, а в полі електронна адреса вказати мою електронну пошту natal11@ukr.net • Час на виконання тесту 5 хвилин, тому не зволікайте та будьте пильні. Результати мені прийдуть самі на пошту. А ви зможене переглянути свої результати зразу ж по завершенні. • Успіхів !!! Будьте здорові! #залишайся_вдома • Тест пройти після виконання уроку 1. Домашнє завдання: с.4. Відео до уроку: за QR кодом на с.4 6 травня Урок 2 Тема: УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Й УМІНЬ З ТЕМ «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ВСІ ДІЇ НАД НИМИ. МНОЖИНА НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ», «ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ Й ВЕЛИЧИНИ» Завдання: • заповни таблицю п.2 на с.5; • пригадай, як що таке рівняння (п.4, на с.5). Виконати завдання 5. • виконай завдання 6 та 8 на с.6. • розв’яжи задачу п.9, с.7. Коментар до задачі 9а) а) Скільки років батькові, якщо син молодший за батька в 7 разів, а батько старший за сина на 24 роки? Батькові — (7х) р. Синові — х р. 1) 7х – х = 24; 6х = 24; х = 4 (р.) — синові; 2) 4 · 7 = 28 (р.) — батькові. Відповідь: 28 років. • виконай онлайн-тестування (тест 2) за 5 хв.. • вказуйте мою пошту natal11@ukr.net Увага! Тест знаходиться на сайті Інтелект України ( як минулого разу) Виконайте самостійну роботу 32 – скинути на перевірку!!! Домашнє завдання: с.9. Відео до уроку: за QR кодом на с.9. 6 травня Урок 3 Тема: КОРИГУВАННЯ ТА ВІДПРАЦЮВАННЯ НАВИЧОК З ТЕМИ «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ВСІ ДІЇ НАД НИМИ» Завдання: • За допомогою карти знань 2 та інтелект-карти І пригадайте все, що ви знаєте про натуральні числа та всі дії над натуральними числами та допиши речення (п.4 на с.10); • сходинки до математичного Олімпу (п.5, с.10); • робота за корекційними картками 25; Домашнє завдання: с. 11. 8 травня Урок 5 Тема: УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Й УМІНЬ З ТЕМ «ПОДІЛЬНІСТЬ ЧИСЕЛ», «МНОГОКУТНИКИ» Завдання: • за допомогою карти знань 5 пригадайте ознаки подільності чисел. • виконай завдання 4-6 на с.14; • за допомогою карти знань 6 повтори алгоритми знаходження найбільшого спільного дільника та найменшого спільного кратного чисел та виконай завдання п.8; • розв’яжи задачі п.9 с.15; Коментарі до задач: • розв’яжи задачі п.9 с.15; Розв’язання 9. Прочитай задачу. Визнач, для розв’язування якої задачі потрібно знайти найбільший спільний дільник, а для якої — найменше спільне кратне. Задача 1. Потрібно знайти найбільший спільний дільник/найменше спільне кратне (підкресли необхідне). 1) НСК (8; 5) = 40 2) 40 : 8 = 5 Відповідь: 5 пачок. Задача 2. Потрібно знайти найбільший спільний дільник/найменше спільне кратне (підкресли необхідне). НСД (36; 24) = 12 Відповідь: 12 команд. * Запиши розв’язання кожної задачі. • виконай завдання п.10 с.15; • Увага! Виконай онлайн-тестування (тест 3) на сайті Інтелект України ОБОВ’ЯЗКОВО!!! Домашнє завдання: с.17. Відео до уроку: за QR кодом на с.17. 13 травня Урок 6 Тема: УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Й УМІНЬ З ТЕМ «ПОДІЛЬНІСТЬ ЧИСЕЛ», «МНОГОКУТНИКИ» Завдання: • математична розминка п.2 на с.18; • виконай завдання 4-6 на с.18; п.8-9 на с.19; Коментар до задачі 9: Розкладемо на прості множники: 10|2 12|2 5|5 6|2 1| 3|3 1| 10 = 2 · 5 12 = 22 · 3 НСК (10; 12) = 60 60*4= 240(ол.) Оскільки більше 200, то 240 олівців. Відповідь: 240 олівців. Виконайте самостійну роботу 33 – відправити на перевірку Домашнє завдання: с.20. Відео до уроку: за QR кодом на с.20. 13 травня Урок 7-8 Тема: КОРИГУВАННЯ ТА ВІДПРАЦЮВАННЯ НАВИЧОК З ТЕМИ «ПОДІЛЬНІСТЬ ЧИСЕЛ» Завдання: • За допомогою карт знань 5, 6 пригадайте все, що ви знаєте про подільність чисел, найбільший спільний дільник та найменше спільне кратне та допиши речення п.4, с.21; • візьми участь у конкурсі «Сходинками до математичного Олімпу» п.5 с.21; • робота за корекційними картками 27 (надасть вчитель). • За допомогою карт знань 5, 6 пригадайте все, що ви знаєте про подільність чисел, найбільший спільний дільник та найменше спільне кратне та допиши речення п.3, с.23; • візьми участь у конкурсі «Сходинками до математичного Олімпу» п.4 с.23; • робота за корекційними картками 28 Домашнє завдання: с.24. Відео до уроку: за QR кодом на с.24. | |
Переглядів: 377 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |