Головна » Файли » 6 клас

#карантиносновиздоров"я
[ Викачати з сервера (1.49 Mb) ] 06.05.2020, 22:31

              Поведінка в екстремальних ситуаціях.Телефони аварійних служб. Повідомлення рятувальним службам. Правила  взаємодії з рятувальниками.

Здавна люди вивчають небезпечні ситуації, щоб уникати та попереджувати їх. Але коли це неможливо, людина починає діяти так, щоб врятуватися.

  • Що таке екстремальна ситуація та які почуття виникають у людей під час екстремальної ситуації?

Екстремальна ситуація — це дуже складні, із ризиком для життя й здоров’я людини обставини.

Людину, яка потрапила в екстремальну ситуацію, можуть охопити певні почуття.

Тривога - негативно забарвлена емоція, що виражає відчуття невизначеності, очікування негативних подій. На відміну від причин страху, причини тривоги зазвичай не усвідомлюються, але вони допомагають людині уникати потенційно шкідливої поведінки.

Небезпека - це явища та процеси, що за певних умов здатні завдавати шкоди здоров’ю чи життю людини або системам, що забезпечують життєдіяльність людей.

Емоційна напруга — стан надмірної мобілізації фізіологічних функцій організму (у першу чергу, нервової системи), що виникає в умовах розв’язання важкого завдання або в небезпечній ситуації.

Страх - це внутрішній стан, зумовлений реальною загрозою. Страх це первинна реакція людини на небезпеку. Саме страх дозволяє людині вижити в більшості випадків. За своєю силою він перевищує всі інші емоції.

Також в екстремальній ситуації люди можуть впадати у відчай, паніку або стресовий стан.

Відчай — це відсутність надії на кращу долю, або зневір’я в уникненні якогось зла. Відчай — це страх без надії.

Паніка - це особливий емоційний стан, що виникає внаслідок нестачі інформації щодо незрозумілої ситуації та який виявляється в стихійних імпульсивних діях.

Стрес — система реакцій організму у відповідь на будьяку висунуту до нього надзвичайну вимогу. Стрес — це відповідь на загрозу, реальну чи уявну. Будь-яка несподіванка, що порушує звичне життя, може стати причиною стресу. Але найнебезпечнішим є стан людини, який психологи визначають як байдужість.

Байдужість — стан, коли людина втрачає віру, надію щодо змін на краще та віддає свою долю на волю випадку. Перестає боротися за життя, перебуває в «режимі очікування».

Телефони аварійних служб. 

101 — пожежна частина;

102 — поліція;

103 —- Швидка допомога;

104 — газова служба

 

Завдання

1. Опрацювати параграф30 с.141-142

2. Написати повідомлення виклику рятувальників( на вибір :пожежників, швидку допомогу, аварійну газову службу і скинути у вайбер групу  до наступного уроку)

3. Переглянути відео та презентаці.

https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY&t=8s

https://www.youtube.com/watch?v=JzfcnOs5r2Q

https://www.youtube.com/watch?v=a_dlA0xHOC0

4 Виконайте вікторину ( 1 і правильний варіант а, б, в  і скиньте на вайбер у групу до наступного уроку)

                                                        Вікторина

1На велосипеді, не обладнаному дзвінком, передньою фарою (ліхтарем), гальмами

а) їздити можна, якщо видимість добра;

б) їздити по дорогах не можна;

в) їздити можна, тільки дуже обережно й близько до правого краю проїзної частини.

2.Попереджувальний сигнал про зміну напрямку руху велосипедист повинен подавати:

а) тільки в разі обгону чи повороту праворуч;

б) тільки в разі обгону чи повороту ліворуч;

в) завжди, коли змінює напрямок руху.

3.Із настанням темноти:

а)   достатньо, якщо велосипедист буде освітлювати дорогу ввім­кнутим кишеньковим ліхтариком;

б)  на велосипеді повинні бути увімкнені передня фара й задній ліхтар (або червоний світловідбивач).

4.Якщо на шосе позначено три дорожні смуги, відокремлені повждовжніми переривчастими лініями, то треба їхати:

а) по правій чи середній смузі — на власний розсуд;

б) по середній смузі;

в) по правій дорожній смузі на відстані одного метра від          І краю

проїзної частини.

5.Велосипедисти, які ідуть групою по шосе, можуть рухатися:

а) у два ряди;

б) тільки по одному, один за одним;

в) у три ряди на відстані одного метра одне від одного.

6.На перехресті з регульованим рухом велосипедист, який робить поворот:

а) має перевагу в русі перед пішоходами, які йдуть на зелений сигнал світлофора;

б) повинен звільнити дорогу пішоходам, які переходять вулицю на  зелений сигнал світлофора;

в) не зобов’язаний звільняти дорогу пішоходам, які йдуть на зелений сигнал світлофора, але повинен бути обережним.

7.Попереджувальний сигнал про зміну напрямку руху ліворуч велосипедист подає:

а) спокійним підняттям руки;

б) помахом руки;

в) чітким викиданням руки вліво.

8.Працівник поліції має право зупинити велосипедиста:

а) у будь-якому випадку;

б) тільки коли велосипедист порушує правила дорожнього руху;

в)  тільки коли велосипед технічно несправний чи не повністю обладнаний.

9.Під час руху по шосе велосипедист:

а) може їхати, не тримаючись за кермо, якщо поблизу немає жодного транспортного засобу;

б) у жодному разі не має права їхати, не тримаючись за кермо;

в) може їхати, не тримаючись за кермо, але обидві ноги повинні знаходитися весь час на педалях.

10.Швидкість велосипедист повинен вибирати:

а) тільки згідно з вимогами дорожніх знаків, які обмежують швидкість руху;

б) лише з огляду на технічний стан велосипеда й видимість на дорозі;

в) згідно з обставинами, ураховуючи стан дороги та видимість, а також пам’ятаючи, що він повинен знизити швидкість чи зупинитись, якщо цього вимагатиме ситуація

.

Категорія: 6 клас | Додав: svitlanaobrun
Переглядів: 177 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar