Уроки трудового навчання – це напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співпраці з учителем, яка розвиває творчі здібності учнів, сприяє здобуванню ними знань самостійно.
З урахуванням вікових особливостей розвитку учнів, змісту та доступності навчального матеріалу на уроках трудового навчання проводиться:
- залучення учнів до конструкторської та дослідницької діяльності;
- розвиток здатності реально оцінювати свої можливості для вибору об’єктів проектування;
- виконання посильних творчих завдань;
- ознайомлення учнів зі світом професій;
У ході виконання практичних робіт акцентується особлива увага на умінні учнів дотримуватися технічних вимог у процесі виконання завдання, організовувати своє робоче місце і підтримувати порядок на ньому в процесі роботи, дотриманню правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог, дотриманню норм часу на виготовлення виробу.
Основою оновленої програми з трудового навчання є проектний метод навчання, який дає можливість звернути особливу увагу на розвиток в учнів творчого й критичного мислення, уміння працювати з інформаційними джерелами, різними видами проектно-технологічної документації; формувати в учнів навички практичної діяльності, свідомо обирати ті чи інші технологічні процеси, трудові прийоми, інструменти, обладнання .
Підсумком роботи учнів на уроках трудового навчання є виготовлення виробів шляхом проектної діяльності.
Добрі результати за І семестр 2017-2018 н.р. під час презентації своїх виробів показали учні:
- 5 класу – Шадура Р., Венчур В., Пуш В., Захарків М.,
Сагайдачний А., Макарчук О., Здирко М., Фанга А.. Олексів Н.,
Вуйцік О., Насткевич С.;
- 6 класу – Механік М., Катериняк П., Сенишин Р..
- 7 класу – Ткач Р., Запоточний Р., Огородник М., Мартинюк В.. Гевко В., Волошин Д., Беш В.;
- 8 класу – Багрій С. ,Недільський А,, Сабов М.,Середа К.,Середа Я., Галещук О., Макар В., Пачва А.,Смерека О., Цапок Д;
- 9 класу – Запоточна Х., Матвійчук І., Лемик Г., Захарків А..
Легка Л., Мединська В.
Б. Джуман
Вчитель трудового навчання
|