Головна » Статті » Виховна робота форми і напрямки

Виховна діяльність

                 В контексті методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України з питань організації виховної Основними нормативними документами  у сфері освітньої політики щодо виховання  є:

     -    Закони України ‘’Про освіту ’’, ’’Про загальну середню освіту’’;

  • Декларація прав дитини;
  • Державна програма патріотичного виховання населення,формування здорового способу життя, розвиток духовності,зміцнення духовних засад суспільства;
  • Програма основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів;
  • Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року;
  • Концепція національно-патріотичного виховання молоді;
  • Програма патріотичного виховання дітей та учнівської молоді;
  • Концепція громадянської освіти та виховання дітей і молоді в Україні; Концепція сімейного виховання в системі освіти України «Щаслива родина». Важливим документом у виховній роботі є методичний супровід до програми «Орієнтири національного виховання учнів 1-11 класів  загальноосвітніх навчальних закладів Тернопільщини».
  • Районні  міські програми ;
  • Методичні рекомендації,накази, розпорядження районного відділу освіти, а з січня 2016р методичні рекомендації,накази, розпорядження відділу освіти , молоді та спорту Бережанської міської ради

Продовжуємо роботу по впровадженню програми В.О.Киричука ‘’ Психолого - педагогічне проектування соціального розвитку особистості  ’’( працюємо з 2008р.), яка передбачає застосування інноваційних психолого-педагогічних технологій, стрижнем яких є проектування особистого розвитку учня. Одним із основних етапів програми є діагностико-аналітичний , реалізацію якого забезпечує психологічна служба.

          Щороку двічі практичний психолог проводить зрізи , згідно яких визначено основні виховні завдання на навчальний рік.

                 Для реалізації цих виховних  завдань у гімназії розроблений системно-комплексний план навчально-виховної роботи на рік., проектно-модульний план , розроблено проекти: “Шкільні традиції ”, ’’ Здоровий спосіб життя ’’( ціннісне ставлення до свого фізичного – я), ’’ Патріот ’’ ( ціннісне ставлення до суспільства і держави),  ,’ Учнівське самоврядування ’( ціннісне ставлення до себе, до людей , до праці) ’’ На терезах Феміди ’’( ціннісне ставлення до суспільства і держави), “Співпраця з родинами ’’( ціннісне ставлення до родини, сім”ї) , “Праця звеличує людину ’’( ціннісне ставлення до праці), “ Скарбниця знань ’’ , ”Предметні тижні ’’, ‘’Від екології довкілля – до екології душі ‘’( ціннісне ставлення до природи) , проекти роботи класних керівників, практичного психолога, соціального педагога, педагога-організатора , гімназійної бібліотеки, проект роботи з учнями, що проживають у гуртожитку, згідно завдань, висунутих по програмі, плани роботи гуртків, факультативів. Ці плани охопили  всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізично-оздоровче, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національної програми «Діти України», Концепції національно-патріотичного виховання учнівської молоді , «Комплексної програми профілактики злочинності і бездоглядності», «Програми профілактики ВІЛ-інфекції»,загальнодержавної програми ‘’ Національний план дій щодо  реалізації Конвенції ООН про права дитини на  період до 2016 року ’’, державної цільової програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року;  Програми затвердженої Міністерством освіти і науки України  «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», обласної програми подолання дитячої безпритульності і бездоглядності на 2012-2015роки;  заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.

Питання виховної роботи розглядаються  на засіданнях педрад:

  • про роботу педколективу щодо виховання в учнів ціннісного ставлення до суспільства і держави( 2015-2016н.р.),
  • екологічне виховання під час уроків та в позаурочний час ; про роботу з обдарованими дітьми( 2013-2014н.р.),
  • учнівське самоврядування  як спосіб самореалізації особистості ,; реалізація програми Основні орієнтири виховання учнів 1-11кл.ЗНЗ України  та Орієнтирів національного виховання  учнів 1-11кл.ЗНЗ Тернопільщини ; військово-патріотичне виховання  учнів в урочний та позаурочний час( 2014-2015н.р.)

Також питання виховної роботи розглядались на нарадах при директорові:

  • про підготовку  та проведення предметного тижня з фізичної культури ;
  • про організацію та проведення право виховної роботи та робота по профілактиці правопорушень у новому н.р. ;
  • про організацію роботи з дітьми , схильними до девіантної поведінки;
  • про підготовку  та проведення заходів з військово-патріотичного виховання протягом року ;
  • про проведення Дня науки , розподіл обов’язав;
  • про підготовку та реалізація заходів загальнодержавної програми національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016р;
  • про підготовку заходів для реалізації модуля День вчителя ; обговорення результативності проведення предметного тижня ;
  • про організацію та проведення військово-патріотичного, спортивного свята Повстанська ватра ;
  • про роботу гуртків та факультативів;
  • про організацію та проведення Новорічних заходів; тижня права;
  • про підсумки вих. роботи за перший семестр та основні завдання на 2 семестр ;
  • про відзначення днів пам’яті героїв Небесної Сотні;
  • про заходи з національно та військово-патріотичноговиховання молоді на 2015-2020рр;
  • про реалізацію Програми ‘’Основні орієнтири виховання учнів 1-11кл ЗНЗ України’’та ‘’Орієнтирів національного виховання учнів 1-11кл ЗНЗ Тернопільщини ’’ у гімназії ;
  • про стан роботи з підготовки заходів до Шевченківських днів;
  • обговорення питання про проведення психолого-педагогічного консиліуму по 5 кл; про проведення місячника правових знань ;
  • про ефективність проведення предметних тижнів ;
  • про відзначення річниці Перемоги над фашизмом у Європі та  річниці завершення другої світової війни ;
  • про стан виховної роботи за рік та основні завдання на новий навчальний рік;

Щовівторка проводяться наради класних керівників, де розглядались такі питання:  ознайомлення з методичними рекомендаціями з питань організації виховної роботи на новий навчальний рік; програма Основні орієнтири виховання учнів 1-11кл, орієнтири національного виховання  учнів 1-11кл. ЗНЗ Тернопільщини як науково-методична основа  організації виховної діяльності ЗНЗ, у роботі кл.керівників : актуальність, дієвість, значущість; планування роботи згідно програми В.Киричука( по проблемах) про організацію та проведення урочистої лінійки - День Знань та першого уроку ‘’Україна – єдина країна’’  ; оформлення класних кутків, кутків національної символіки, літописів, класних презентацій; ознайомлення з новими наказами, листами відділу освіти; підготовка та організація місячника ‘’Увага! Діти на дорозі’’ ; інструктажі кл.кер. щодо чергування учнів по гімназії   дотримання учнями статутних вимог навчального закладу; робота з правового виховання ;забезпечення соціальної підтримки учнів із соціально вразливих категорій; працевлаштування випускників, про підготовку заходів до дня миру  ;ціннісне ставлення до суспільства і держави ; про підготовку та проведення заходів до річниці визволення України від фашистів, підготовка до дня вчителя та Повстанської ватри;ціннісне ставлення до людини, родини, сімї формується у процесі реалізації основних завдань родинного, родинно-сімейного та статевого виховання; про День дублера ( 1.10);про роботу з учнями зони ризику ;моніторинг відвідувань занять учнями, спізнень; робота кл.кер.щодо трудового виховання через підвищення соціального статусу вихованців у кл.колективах ; про стан ведення учнями щоденників; формування навичок ведення здорового способу життя, підготовка до фестивалю патріотичної пісні, прози;система вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх поррртреб, інтересів; про підготовку заходів до річниці Голодомору, ознайомлення із новинками методичної літератури; про посилення профілактичної роботи з запобігання правопорушень і злочинності серед учнів, про підготовку до Андріївських вечорниць; формування ціннісного ставлення до мистецтва під час проведення виставок, конкурсів, культпоходів, режисура шкільних свят, вимоги до складання і написання сценаріїв; про роботу кл.кер. щодо формування ЦО в соціально-комунікативній діяльності  учнів шляхом зниження соціального статусу деструктивних лідерів ; про підготовку новорічно-різдвяних святкувань , робота щодо профілактики інфекційних з0ахворювань серед учнів ; щодо організації роботи на зимові канікули, про підсумки роботи за семестр ; круглий стіл: творчість- шляхи звільнення від стереотипів ; про організацію та проведення право виховної роботи у класі;формування ціннісного ставлення до себе на год кл.кер: проблеми і знахідки; методика проведення особистісно зорієнтованої виховної год.; педагогічні спостереження як дійовий фактор визначення особистісного зростання учнів; формування ціннісного ставлення до держави як пріоритет  у вихованні учнів ; роль і місце класного керівника у формуванні ціннісного ставлення до свого фізичного я: фізкультура і спорт у житті учня; інноваційні форми з попередження шкідливих звичок4 здоровий спосіб життя як передумова життєвого успіх;ділова гра взаємодія педагогів і батьків .Моделювання вирішення життєвих ситуацій;про підготовку та проведення свята останнього дзвоника, підготовка аналізу роботи за рік , пропозиції на новий н.р.

              Виховна система нашої школи-гімназії це цілісна структура,яка сприяє успішній діяльності вихованців. У гімназії відбувається моральне становлення учнів ,формування у них творчого мислення .відповідальності. Пріоритетним у вих. роботі  є реалізація особистісно орієнтованого підходу.

Вона базується на таких компонентах :комунікативно-груповому,ціннісно-смисловому,індивідуально-педагогічному,комунікативному,діагностико-результативному.Основними завданнями виховної системи є : особистісно зорієнтований підхід , забезпечення умов для самореалізації особистості учня.

А основним завданням управлінської діяльності є те, щоб дитина перестала бути пасивним виконавцем волі дорослих, і стала ініціатором шкільних справ.

 

Виховна система реалізується через роботу адміністрації, соц.-психол служби, класних керівників, вчителів - предметників,роботу бібліотеки,співпрацю з  батьками, з громадськостю. Основні чинники - школа сімя  - соціальні інституції.

            Основними компонентами проектування виховного процесу є:психолого-педагогічна діагностика розвитку вихованців,постановка педагогічних завдань,організація (самоорганізація) діяльності вихованців,моніторинг (відстежування) динаміки рівнів їх соціальної активності, регулювання (саморегулювання) і корекція (самокорекція)

    відхилень у розвитку та поведінці вихованців та аналіз і прогнозування виховних ситуацій.

             Виховання гімназистів реалізовується через навчально-виховну діяльність, позаурочну й позакласну діяльність, позашкільну освіту, роботу учнівського самоврядування, взаємодії з батьками, громадськими організаціями, Церквою.

Основною виховною проблемою є - Особистісно - зорієнтоване виховання гімназиста: розвиток потенційних можливостей, вирішення тактичних виховних задач та формування ціннісних пріоритетів ”

                 .  З  2008-2009р виховна діяльність здійснюється на основі впровадженням програми’’ Психолого-педагогічне проектування розвитку особистості ‘’ В.Киричука. (комп’ютерний комплекс Універсал) .Робота над програмою проводиться поетапно .На першому етапі діагностико-аналітичному проводяться зрізи комплексної діагностики ( два рази в рік), в системі моніторингу всіх учасників НВП. Завдяки діагностиці соц..пед і пр..психолог мають можливість проводити системний аналіз стану розвитку кожного учня , класного колективу, чи навч. закладу, відслідковувати закономірності та динаміку їх розвитку. За допомогою комп’ютерного комплексу Універсал, проводиться системно-комплексний аналіз психосоціального розвитку особистості учнів, визначаються конкретні проблеми і потенційні можливості розвитку учнів, кл.колективів. навчального закладу. Упровадження  другого етапу прогностично-конструюючого  вимагало від педпрацівників не лише творчості, але й вмінь навичок. Кл.кер опанували технологію психолого-пед прогнозування розвитку особистості, технологію конструювання тактичних вих. задач особистісного розвитку учнів. Така робота дозволила усвідомити мету, цілі й завдання вих. процесу. На третьому етапі – програмно-моделюючому ,оволодівали технологіями програмування та моделювання сюжетної лінії навч.-вих проектів. При їх створенні для реалізації у вих. процесі кл.кер вчились відтворювати корекційно-вих завдання навч.закладу, кл.колективу на кожний семестр, на навч.рік. Саме на цих етапах відбувається процес проектування особистісно-зорієнтованого виховного змісту. Четвертий етап проектно-планувальний дозволив педагогам планувати вих. роботу  на основі проектів закладу, створено цілісний проект класного керівника. За результатами комплексної діагностики отримуємо узагальнену інформацію особистісного розвитку учнів та створюємо системно-комплексний план навчально-виховної роботи та   проектно-модульний план  виховної роботи, проекти роботи класних керівників, п-о, пр.психолога, соц.педагога, бібліотеки, проект роботи з учнями, що проживають у гуртожитку.( з січня 16р працюємо в онлайн-режимі)

                                                                                            

                                                                             

Найбільшу лепту у виховання учнів вкладають класні керівники, всі мають вищу кваліфікаційну категорію, є 6 – звання  ст.. учителів, 1 –вчитель методист. 

Класні керівники  є активно діюча особистість у створенні  виховної системи класу. Важливе значення має робота кл.кер з батьками ,яка здійснюється у різних формах:анкетування, бесіди, зустрічі за круглим столом, посиденьки.

 

МО класних керівників працює над проблемою : використання інноваційних технологій виховання як засіб формування креативності особистості. За останні три роки було проведено понад 15 засідань ,планування яких велось за результатами діагностування класних керівників  і учнів, обговорювались проблеми психологізації вих. процесу. Також для кл.кер проводяться семінари практикуми, навчальні семінари , де розглядаються питання : визначення проблем класного колективу за даними програми Універсал, Єдиний організм : створення й розвиток колективу класу; Я- творча особистіть; та ін.

       У 2015р класний керівник Бридун О.Г. здобула перемогу у обласному турі конкурсу ‘’Класний керівник-2015 ‘’ (в номінації класний керівник 5-7кл).     

       На основі банку корекційно-виховних програм Універсалу ми створюємо загальногімназійні проекти ,які поділяються на модулі,що розкривають напрями вих. роботи. Виховуючи ціннісне ставлення до суспільства і держави, людей педколектив сприяє формуванню любові до рідного краю,поваги до традицій, звичаїв, знання історії  , тому проводимо    фестивалі, акції, зустрічі з вояками АТО,особливо подобаються учням зустрічі з воїнами АТО-випускниками гімназії: І Постолан, М.Мартин, Р.Керницький та ін. , уроки Звитяги .Важливе значення у виховання особистості  мають  патріотичні творчі конкурси ,в яких беруть участь гімназисти.

Важливий засіб формування світогляду учнів –екскурсії  по визначних місцях краю та походи. Учні побували у Львові, замками Львівщини( Олеськів-Підгірці-Золочів),у Збаразькому замку, у Камянці-Подільському, мандрували Карпатами,  Печерами Кривче, та ін..

         Проект Шкільні традиції розвиває творчість, ініціативу, вміння працювати у колективі. Серед традиційних заходів гімназії є такі: Повстанська ватра, Посвята у гімназисти (у Львові), свято вишиванки, Посвята у старшокласники, флеш моби до дня миру, конкурси Лепківської поезії і прози , патріотичної поезії Свята Покрова, Свято Героя , Дні здоров’я.

        Формування позитивної мотивації щодо здорового способу життя , культури здоров’я  реалізується через проект ‘’ Здоровий спосіб життя ’’. Це модулі спортивно-масова робота,фізкультурно-оздоровча, твоє життя – твій вибір ,тобто стараємось  все робити, щоб учні були здоровими.

Сприяючи формуванню значущості праці в житті людини , оволодінню професійної самовизначеності велику увагу приділяємо ціннісному ставленні до праці. З цією метою залучаємо учнів до впорядкування території,проводимо акції по озелененню класів, ‘’Ми за чисте довкілля’’, ‘’Макулатуринг’’.

Залучення учнів до просвітницької роботи щодо збереження навколишнього середовища та практичної діяльності по її збереженню реалізується через роботу за проектом  Від екології довкілля – до екології душі .: проводимо вих год. з питань формування екологічної культури, виставки Дари осені, учні випускають стіннівки.

            Провідною формою роботи з батьками ,яка характеризується педагогічною доцільністю, є батьківські збори .На розвиток дитини помітно впливає зацікавленість батьків шкільним життям. А тому, ми будуємо невидимий ланцюжок між родиною і школою, який служить на благо усім учасникам навчально-виховного процесу. Це спільні турботи про те, щоб усім було цікаво і затишно в школі, як у рідній домівці:  вечори, конкурси, творчі звіти,родинні посиденьки,спортивні змагання, індивідуальна робота,всеобуч для батьків, робота батьківського комітету. А тому актуальними для педколективу є слова В.О.Сухомлинського: «Педагогічна ідея - це крила, на яких злітає педагогічна творчість. Ідея надихає колектив, і починається найцікавіше і найпотрібніше в шкільному житті - колективна батьківська робота».

              Правова освіта та виховання, профілактика правопорушень серед підлітків постійно в центрі уваги педагогічного колективу школи-гімназії.. 
Система правового виховання базується на правових актах і документах, таких як Конституція України, Конвенція про права дитини, Декларація прав дитини, Кодекс про шлюб та сім’ю, Закон України «Про охорону дитинства», Указ Президента України «Про Національну програму правової освіти населення», включає правоосвітню роботу та роботу по попередженню правопорушень.
Правоосвітня робота здійснюється під час уроків та в позаурочний час і охоплює як учнів, так і їхніх батьків, а також учителів. В закладі розроблено модель правовиховної роботи, розроблено проект «На терезах Феміди », розроблено концепцію правової освіти та виховання.  Створено дієву систему контролю та аналізу відвідування учнями занять, позашкільних установ. Дані про учнів заносяться в журнал обліку відвідування. , у кожному класі є сигнальний зошит, де вчителі-предметники записують зауваження під час уроків. Відвідування учнів аналізується класними керівниками і ЗВР  щоденно, директором школи – в кінці кожного місяця, а також учнівським самоврядуванням ,  інформація доводиться до відома батьків.   Метою правового виховання в школі-гімназії  є формування в кожного учня системи знань з питань основ держави та права, розвиток інтересу до цієї галузі знань і зв'язок права з навколишньою дійсністю; інтересу до її законодавчих та виконавчих органів; прищеплення навичок правосвідомої поведінки; формування потреб та вмінь активно захищати в установленому законом порядку свої права та законні інтереси інших осіб, тому в школі розроблені заходи з правового виховання, до яких включені :

1. Проведення місячника, тижня права;

2. Засідання ради профілактики правопорушень;

3. Зустрічі з працівниками правоохоронних органів, орагнів юстиції;

4.Проведення годин спілкування, лекцій, бесід, консультації з правової тематики; занять з ел. тренінгу,анкетування

5. Робота з громадськими організаціями.

6. Педвсеобуч, консультації для батьків.

У шкільній бібліотеці постійно діє виставка книг з правової освіти

Гімназія неодноразово брала участь у конкурсі  на кращу  організацію право виховної роботи. У профілактиці правопорушень вагому допомогу надає кримінальна поліція у справах дітей, служба у справах дітей міської ради, волонтер ЦССДМ .

  У межах превентивного виховання в школі-гімназії постійно працює рада профілактики правопорушень серед учнів, на засіданнях  розглядаються питання порушення учнями правил поведінки, проводиться систематична робота з учнями різних категорій (з малозабезпечених, багатодітних сімей.) Реалізуючи комплексну програму профілактики злочинності і дитячої бездоглядності, колектив школи працює над створенням таких умов, де кожна дитина буде почувати себе комфортно і зможе реалізувати свої здібності. Кожного року оновлюються банки даних учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги, схильних до правопорушень. До проведення профілактичної роботи залучається самоврядування та батьківська громадськість. Попередженню правопорушень, злочинів сприяє залучення учнів до гуртків, клубів, спортивних секцій, змістовне проведення дозвілля.

Моніторинг участі гімназистів у гуртках, секціях гімназії та міста.

Хочу наголосити, що у школі-гімназії нема учнів на внутрішкільному обліку .

      Формування ініціативної, здатної приймати свої рішення  особистості неможливе без залучення учнів до управління шкільними справами через участь в організації учнівського самоврядування, яке є способом життя учнівського колективу. Головним його завданням є розвивати  соціальну активність учнів, виховувати почуття власної гідності, надати можливість виявити себе на ділі. Наше учнівське самоврядування має двоступеневу структуру: загально гімназійне і класні рівні. Очолює   президент, який щороку обирається таємним голосуванням  серед кандидатів з  учнів 9-11кл. Він є гарантом прав і свобод учнів,.а голова уряду керує роботою міністерств. Традиційними заходами учнівського самоврядування є: Інавгурація президента, Посвята у гімназисти, День дублера. Учні мають свою газету Ярина ,яка виходить 2 рази в рік.  Також учні займаються у гімназійній  Школі лідера,де вчаться розвивати свої лідерські якості, є активними у міській  -- Цвіт нації.

 Два роки працює волонтерський загін Милосердя, який організовує та бере участь у благодійних акціях.

Гімназія є базовою школою  місті з роботи учнівського самоврядування.

         Гімназисти залучені до учнівського об’єднання Молода Просвіта,які активно пропагують українські звичаї, обряди, дбайливо ставляться до національних духовних цінностей. Проводять  та організовують Андріївські посиденьки, свято Вишиванки,акції до Миколая, новорічно-різдвяні віншування,Великодні дійства.

        Класні керівники   беруть участь не лише у загальношкільних проектах ,але й працюють  за своїми з класами згідно проблем. Діяльність проходить за такими напрямками: індивідуальна робота, групова робота, колективна робота, робота з батьками, організаційно-методична робота.

            Педколектив не лише використовує традиційні форми роботи, але й інноваційні. Серед них найбільш використовуються мозковий штурм, дебати, дерево рішень, метод проектів та заняття з ел. тренінгу, а також використовуємо ІКТ.

            Музеї при школі-гімназії  є осередком освіти і виховання підростаючого покоління . Важна роль у цьому належить музею історії гімназії. Школа, де вирішили створити музей власної історії, має велике поле діяльності для неформального підходу до вивчення історії рідного краю, для формування в учнів гордості за свою школу і попередників.

    З нагоди 125р від дня народження Б.Лепкого  було відкрито у 1997р кім-муз Б.Лепкого. Популяризуючи ім’я Б.Лепкого,тут проводяться літ конкурси та читання, екскурсії .Гімназисти пишуть наукові роботи, досліджуючи творчу і педспадщину митця. Для читців поезії і прози Б.Лепкого організовано поїздку у Жуківський музей, де  присутні мали  змогу пройтися стежками Лепкого.

         Важливою ланкою системи виховної роботи є діяльність соц.-психологічної служби,яка забезпечує ефективну взаємодію всіх учасників, створюючи комфортні умови ,що сприяють зростанню особистості. Досягти поставленої мети , координувати роботу допомагає програма Універсал.

  Основною метою діяльності  є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх учасників НВП. Види діяльності:

 - діагностична робота

 - корекційно-розвивальна

 - профілактична

 - консультативна

 - психологічна просвіта

 - організаційно-методична

            На початку кожного року йде цілеспрямована робота по залученню учнів до гуртків.  За останні три роки працювали  такі гуртки:

2013-14р  8гуртків( драм, вокальний, спецмедгр, вебдизайну, Розмарія,Школа безпеки, Футбол, патріот

2014-2015р .3   Розмарія, школа безпеки, Футбол

2015-2016р. 7 Розмарія, Школа безпеки, вокальний, патріот, Юний дослідник, футбол, драмгурток

   У 2016-2017 працюють такі гуртки : вокальний спів,Патріот, Юні миротворці, Школа безпеки, Юний дослідник,Юні екскурсоводи, драмгурток .

Найулюбленіші заняття  учнів – у зразковому ансамблі танцю Розмарія . Жодне шкільне , районне , чи міське свято не обходиться без танців.

         Обдаровані гімназисти беруть участь у всеукраїнських конкурсах.

   Шкільна бібліотека працює над створенням системи формування інформаційної культури читачів у школі. Вся робота бібліотеки побудована на популяризації української книги.. Вагому допомогу шкільному бібліотекарю надає актив бібліотеки, до складу якого входять учні школи. Упродовж  трьох років були проведені наступні масові заходи: читацькі конференції та години спілкування , зустрічі із місцевими поетами,бібліотечні уроки по класах, до національних дат, свят підготовлено викладки літератури, надано допомогу вчителям – предметникам , класним керівникам у підготовці та проведенні виховних заходів. У бібліотеці є постійно діючі виставки літератури.,є підписка на журнал з виховної роботи ”Виховна робота у школі ”. Традиційно, в березні кожного року, бібліотека організовує Тиждень дитячої і юнацької книги. У цей період у школі проходять зустрічі з самодіяльними поетами, літературні ранки, бібліотечні уроки.  

   З виховної роботи маємо свої доробки : самвидавом видано «Альманах учнівської творчості», «Академічна книжка гімназиста», започатковано на допомогу класних керівників рубрику «Ціннісні орієнтації» - « Ціннісне ставлення до суспільства і держави.

  Про нас можна можна прочитати у соцмережах:  ютубі, контактах, фейсбуці, працюємо над вдосконаленням сайту.

 

                                                              Підготувала Обрин С.С.

 

Категорія: Виховна робота форми і напрямки | Додав: svitlanaobrun (03.01.2017)
Переглядів: 924 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar